اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لیگ برتر فوتسال| از شوک عجیب به شهروند ساری تا شکستی دیگر

تیم شهروند ساری در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتسال، مقابل گیتی پسند اصفهان ۳ بر یک مغلوب شد.

لیگ برتر فوتسال| از شوک عجیب به شهروند ساری تا شکستی دیگر

خبرگزاری فارس مازندران_سرویس ورزشی| دو دیدار معوقه از هفته بیست و سوم لیگ‌برتر فوتسال امروز برگزار شد.

در یکی از این دیدارها گیتی پسند اصفهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی میهمان تیم بحران‌زده و انتهای جدولی شهروندساری بود که در پایان نماینده اصفهان توانست این تیم جوان ساروی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود و ساروی‌ها هم یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شوند.

امیرحسین رسولی، مسعودیوسف، احمددستیاران (گل به خودی) برای گیتی‌پسند در این دیدار گل زدند و تک‌گل تیم شهروند را احمد دستیاران به ثمر رساند.

شهروند ساری که این فصل اصلا شرایط مساعدی نداشته و به دلایل مختلف و مشکلات زیاد، نتوانسته امتیازات مناسبی را کسب کند، بعد دو دهه حضور در لیگ‌برتر فوتسال کشور بعنوان ریشه‌دارترین تیم فوتسال کشور، در آستانه سقوط قرار دارد و با شکست امروز، یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد و اوضاع این تیم نیز خطرناک‌تر از قبل شد. 

اما حواشی این دیدار هم کم نبود؛ مهمترین حواشی این دیدار شوکی بود که به شهروندی‌ها وارد شد.

در فاصله کمتر از یک ساعت مانده تا آغاز دیدار شهروند ساری و گیتی‌پسند اصفهان در سالن سیدرسول حسینی، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بدلیل شکایت «سینا پرکاس» بازیکن سابق شهروند از این باشگاه، سه بازیکن این تیم اجازه همراهی شهروند برابر گیتی پسند را ندارند! این شوک عجیبی بود که درست قبل آغاز بازی تمرکز ساروی‌ها را نیز برهم  زد.

به گزارش فارس، در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر فوتسال، تیم گیتی‌پسند با ۵۸ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و شهروند ساری با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول جا خوش کرده است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول